Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Δυνατότητα φοίτησης σε κάποιο πανεπιστήμιο εκτός της πόλης μας.


Καλησπέρα σας!


Ονομάζομαι Αλ. Τz κ ζω στα Χανία Κρήτης. Διάβασα στο
περιοδικό “αναπηρία τώρα” για την δράση σας στην Θεσσαλονίκη! Είμαι 18
ετών κ πάσχω από μία νευρομυοπάθεια, με αποτέλεσμα να μην περπατάω. Θα
ήθελα να σας επισημάνω ένα ακόμη πρόβλημα που εγώ κ πολλοί άλλοι
συνομήλικοι μου αντιμετωπίζουμε, την δυνατότητα φοίτησης σε κάποιο
πανεπιστήμιο εκτός της πόλης μας. Προσωπικά έδωσα Πανελλήνιες κ στοχεύω
σε κάποια σχολή ιατρικής ή βιολογίας. Όμως κάτι τέτοιο μοιάζει ουτοπικό
καθώς κανένα πανεπιστήμιο δεν μεριμνά για τέτοιες περιπτώσεις!!! Είναι
τραγελαφικό κ εξοργιστικό πραγματικά η Ελλάδα να κόβει έτσι τα όνειρα, τις φιλοδοξίες κ τη δίψα μας για γνώση... Σε μια πρώτη προσπάθειά μου πέρυσι το
καλοκαίρι, είχα επικοινωνήσει με την γραμματεία του Α.Π.Θ., αφού η
Θεσ/νίκη, είναι όνειρο για κάθε υποψήφιο φοιτητή... Όμως, όπως
καταλαβαίνετε η απάντηση ήταν απογοητευτική... Εύχομαι η προσπάθειά
σας να πραγματοποιήσει τους στόχους των μελλοντικών υποψηφίων.

Με συγκίνησε ιδιαίτερα ο αγώνας που διοργανώνετε κ πήρα το θάρρος να
σας παρακινήσω να σκεφτείτε κ να συζητήσετε κ αυτό στην συνέλευσή
σας!! Αν με οποιοδήποτε τρόπο μπορούσα να βοηθήσω στην προσπάθειά σας θα
ήταν τιμή κ χαρά μου...!!!


Σας ευχαριστώ πολύ!!! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου